Forum Forum RPG Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Zasady Areny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum RPG Strona Główna -> Arena Walk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hunter
Administrator
PostWysłany: Sob 12:22, 09 Cze 2007 Powrót do góry


Dołączył: 03 Lut 2007

Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko :)

Zacznijmy od wyglądu areny:






Arena jest kołem otoczonym kamiennym murem, zakończonym kolcami. Wspinaczka na ten mur jest praktycznie nie mozliwa. Zawodnicy rozpoczynają walkę za kratami w odległości 30 metrów od siebie ( wejście w głębi na obrazku). Na arenie są również cztery kolumny. Z każdej z nich zwisa łańcuch, tak więc możliwe jest wejście na nie. Na środku areny jest wielka krata. To tam wrzucane są ciała nieszczęśników, któzy zginą w walce.


Przejdźmy teraz do pomieszczeń "rekreacyjnych" zwanych po prostu "Rzeźnią". Z Rzeźni wychodzi się prosto na arenę. W niej można również znaleźćs dwie sale odnowy, salę treningową, sypialnie, pokój zarządcy salę biesiadną i zbrojownie. Po kolei:

-Sale odnowy: Na sale odnowy składa się łaźnia oraz pokój do masażu. Koszt w sali jest odpłatny. Cena jeszcze do ustalenia. Punkty Wytrzymałości w sali odnowy regenerują się dwukrotnie szybciej.

-Sypialnie- sześć zwykłych łóżek

Pokój zarządcy- U zarządcy można zamówić walkę. Zarządcą jest człowiek, mężczyzna, weteran areny. W młodości był czempionem, areny.

-Sale biesiadna- miejsce wspólnych spotkań. Tu jada się posiłki.

-Zbrojownia- tutaj można się odpowiednio wyposażyć. Na początku są dostępne:
- pancerze: przeszywanica, skórznia, ćwiekowana skóra, zbroja skórzana, zbroja łuskowa
- broń: sztylet, krótki miecz, długi miecz, miecz dwuręczne, młot bojowy, proca, drąg, krótki łuk, lekka kusza, morgersztern, topór bitewny, topór rzucany, młot bojowy, sieć, długa włócznia. Jeśli ktoś chce inną broń, niech się zgłosi do zarządcy.
- tarcze: puklerz, mała drewniana, mała stalowa, duża drewniana, duża stalowa, pawęż.


Jesli ktoś chciałby inną część ekwipunku niech się zgłosi do zarządcy.


Rangi na arenie:
- Szczur
- Rozrabiaka
- Krwiopijca
- Wojownik
- Gladiator
- Czempion



Zasady tworzenia gladiatorów:

-Atybuty: 16,15,14,12,10,8
-Rasy: Wszystkie bez dodatkowego EPP
-Klasy: Z PG
-Wyposażenie- brak, nie licząc ubrania



Co do wybierania przeciwników, to niestety muszę was martwić, ale to ja ich wybieram. Po prostu idziecie do zarządcy i prosicie o kolejnego. Gladiatowrów przesyłać na PW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kud*aty
PostWysłany: Śro 13:51, 11 Lip 2007 Powrót do góry


Dołączył: 04 Lut 2007

Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko-Zdrój

Teraz ja jestem zarządcą. Zgadzam się ze wszystkim powyżej więc zasady zostają te same

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum RPG Strona Główna -> Arena Walk Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare